Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 10: What do you do at break time?

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 15h:22' 25-05-2015
    Dung lượng: 8.5 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Objectives:
    Objectives - By the end of this lesson, students will be able to ask and answer the member of family - Identify family member - Develop reading, speaking skill. 2. Listen a song: the family:
    II. VOCABULARY
    1. New words:
    II. VOCABULARY 1. New words mother: mẹ, má father: bố, ba sister: chị gái/em gái brother: anh trai/em trai grandmother: bà ngoại grandfather: ông nội 2. Checking vocabulary: matching:
    III. CONTENT LESSON
    1. Look, listen and repeat:
    1. Look, listen and repeat. Identify the characters in the picture and what they are doing. III. CONTENT LESSON Look and listen:
    You are going to listen to they talking about my family Look and listen Listen and repeat in chorus two times:
    Listen and repeat in chorus two times A: Người đàn ông kia là ai? B: Đó là bố tôi A: Vậy sao? Chú ấy trẻ thật! B: Còn kia là mẹ tôi đang ngồi cạnh A: Cô ấy thật đẹp 2. Point and say:
    2. Point and say Look and listen the pictures a ,b, c, d and identify the characters in the pictures and what they should say III. CONTENT LESSON Model sentence:
    Hỏi về đó là ai? Model sentence Nói về thành viên gia đình Egs: S1: Who’s this ? S2: He is my father Practice making and responding to action using picture a, b, c and d:
    Practice making and responding to action using picture a, b, c , d, e and f S1: Who’s this/that? S2: He/she is................ Picture a, b, c:
    S1: Who’s this? S2: He is my grandfather S1: Who’s that? S2: She is my grandmother S1: Who’s that? S2: He is my father Practice making and responding to action using picture a, b, c Picture d, e, f:
    S1: Who’s this? S2: She is my mother S1: Who’s that? S2:She is my sister S1: Who’s that? S2: He is my brother Practice making and responding to action using picture d, e, f 3. Let’s talk:
    3. Let’s talk Look at the pictures and identify the characters in the pictures. III. CONTENT LESSON Look at the picture and write the sentences:
    Look at the picture and write the sentences Who`s that? She`s my sister She`s my grandmother She`s my mother He`s my father He`s my grandfather He`s my brother 4. Listen and tick:
    III. CONTENT LESSON 4. Listen and tick You are going to listen to the recording, match the information you hear to the pictures and tick the box in the appropriate picture. Suggestion tick:
    5. Read and complete:
    III. CONTENT LESSON 5. Read and complete Look at pictures, read the text and complete the sentences Suggestion write to complete the sentences:

    1. This is a photo of Mai`s family 2. The man is her ||father|| 3. The woman is her ||mother|| 4. And the boy is her ||brother|| 6. Let`s sing:
    III. CONTENT LESSON 6. Let`s sing IV. END LESSON
    Homework:
    - Learn the new words and the dialogue by heart - Practice reciting the chant on page 7 at home. - Prepare next lesson: UNIT 11: My family - Lesson 2 The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓