Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 5. Study habits

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Soạn thảo trực tuyến
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 11h:16' 10-06-2015
    Dung lượng: 12.2 MB
    Số lượt tải: 2
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Coverpage:
    UNIT 5: STUDY HABITS Period 29. Read Exercise 1 I. PRE-READING
    1. New words:
    1. New words I. PRE-READING 2. Match the pictures with the content of their:
    I. PRE-READING 2. Match the pictures with the content of their 3. Match jumbled words to the correct word of their:

    ghilhghti
    csitk
    thomer nogtue
    dunernile
    vseier
    moce rcoass
    I. PRE-READING 3. Match jumbled words to the correct word of their II. WHILE – READING
    1. Read the text:
    Language learners learn words in different ways. Some learners make a list and put into it the meanings of new words in their mother tongue, and try to learn them by heart. However, others donot. Instead, they write one or two example setences with each new word in order to remember how to use the word in the right way. In order to remember words better, some learners even write each word and its use on a small piece of paper and stick it somewhere in their house so as to learn it at any time. Many language learns do not try to learn all new words they come across. They usually underline or highlight only the words they want to learn. This helps them remember important words. There are also different ways of learning the same number of words. For example, if you try to learn ten words in two days, you can do so in two ways. You can learn the first five words the first day, and then learn the other five the next day. However, because revision is necessary, you can learn all the ten words the first day, and revise them the next day. This helps you practice the words more times. Language learners should try different ways so as to find out the best way for themselves. Ask yourself the question: How should I learn words? * Stick new words somewhere in the house:
    * Make a list of words.:
    * Write Networks :
    * Write example sentences with words:
    2. True / False statements prediction:
    II. WHILE – READING 2. True / False statements prediction
    a) All language learners write the meaning of the new words in their mother tongue.
    b) Some learners write examples of the words they want to learn.
    c) Every learner tries to learn all the new words they come across.
    d) Many learners only learn the new words that are important
    III. POST- READING
    * How to learn new words.:
    * What do you do to improve your English?:
    * Let watch a short film: How to Learn Vocabulary Fast:
    How to Learn Vocabulary Fast IV. HOMEWORK
    1. Homework:
    Learn new words and structure by heart. Write the ways of learning words that you think are the best. Prepare : Read Exercise 2 2. The end:
    Thank you very much See you again!
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓