Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 16: Zoo Animals

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 11h:20' 26-05-2015
    Dung lượng: 15.7 MB
    Số lượt tải: 1
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Unit 16: ZOO ANIMALS Lesson 1 (1-4) I. WRAM-UP
    1. Let`s see a video: Animals at the Zoo:
    2. Objectives:
    Objectives * After the lesson Ss will be able to: - Ask questions about zoo animals. - Answer these questions. - Listen for specific information. II. VOCABULARY
    1. New words:
    II. VOCABULARY 1. New words - Tiger : con cọp - Lion : con sư tử - Giraffe : Hươu cao cổ - Elephant : con voi - Monkey: con khỉ - Crocodile : con cá sấu - Bear : con gấu 2. Checking vocabulary: matching:
    Tiger Lion Giraffe Elephant Monkey Crocodile Bear III. PRESENTATION
    1. Look, listen and repeat:
    III. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat. Look at the picture and identify the characters and what they are doing.

    Ben: Is that a tiger, Mum ?

    Mother : No, It isn’t.

    Ben: What animal is that ?

    Mother: It’s a lion. dear.

    Look! It’s…

    * Introduce the dialogue:
    * Introduce the dialogue You are going to listen Ben and the mother are talking about animals

    Ben: Is that a tiger, Mum ?

    Mother : No, It isn’t.

    Ben: What animal is that ?

    Mother: It’s a lion. dear.

    Look! It’s…

    * Listen and repeat the dialogue:

    Ben: Is that a tiger, Mum ?

    Mother : No, It isn’t.

    Ben: What animal is that ?

    Mother: It’s a lion. dear.

    Look! It’s…

    * Model sentence :
    A: What animal is that? B: It’s ____________ A: What animal is that? B: It’s a lion. (Present the way to ask and answer the questions about zoo animals) 2. Look and say :
    2. Look and say III. PRESENTATION Look at the picture and identify the animal in each picture * Read in chorus:
    * Represent the way to ask questions about animals and how to answer:
    * Represent the way to ask questions about animals and how to answer * Work in pairs ask and answer about animals:
    * Work in pairs ask and answer about animals Picture a:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s || a tiger||. Picture b:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||a giraffe ||. Picture c:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||an elephant||. Picture d:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||a monkey||. Picture e:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||a crocodile||. Picture f:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||a bear||. 3. Talk:
    III. PRESENTATION 3. Talk Look at the pictures, identify the animals in each picture then talk about popular festivals * Identify the animals in each picture:
    * Do picture a as model:

    - What animal is that? latex(rarr) It’s ||a zebra||. 4. Listen and tick:
    III. PRESENTATION 4. Listen and tick Look at the pictures in task 4 and identify the animals in each picture * Identify the animals in each picture:
    a crocodile an elephant a tiger a bear * Suggestion: listen and tick:
    * Talk about the content of listening:
    1. A: Look over there. B: What is this? A: It`s a corcodile. It is things a fish. 2. A: Look at the bear. B: Where? A: Over there. It`s standing up IV. END LESSON
    Homework:
    - Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in workbook. - Prepare next lesson: UNIT 16/Lesson 2 The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓