Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Unit 4: Things I can do
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 08h:54' 26-05-2015
Dung lượng: 2.9 MB
Số lượt tải: 0
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 08h:54' 26-05-2015
Dung lượng: 2.9 MB
Số lượt tải: 0
Số lượt thích:
0 người
Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
Trang bìa
Trang bìa:
Unit 04: Things can I do? Lesson 1 (1-4) I. WARM UP
1. Objectives:
Objectives By the end of the lesson, Ss will be able to: - Develop the listening speaking, reading, writing skill. - Ask questions about abilities. - Respond to the questions. 2. Language focus:
Sentence patterns: Can you play badminton? - Yes, I can/ No, I can’t (Bạn có thể chơi cầu lông không?) (Vâng, tôi có thể / Không, tôi không thể) II. NEW LESSON
1. Listen and repeat:
II. NEW LESSON 1. Listen and repeat Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. Students to repeat in chorus :
Students to repeat in chorus Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. Students to repeat in individual.:
Students to repeat in individual. Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. 2. Look and say:
2. Look and say II. NEW LESSON Look at pictures, ask and answer in the speech bubbles Picture a:
use a computer I can I can`t Picture b:
ride a bike I can I can`t Picture c:
draw a parrot I can I can`t Picture d:
play the piano I can I can`t Picture e:
speaking English I can I can`t 3. Write:
My name`s Mai. I can sing and dance, but I can`t play the piano. I can swim. I can`t ride a bike. What about you? II. NEW LESSON 3. Write Sugesstion writing:
Sugesstion writing Linh. I can swim and play piano, but I can`t play badminton. I can sing. I can`t dance. What about you? 4. Let’s chant:
Listen while you are reading the chant in your books II. NEW LESSON 4. Let’s chant Circle all the words containing the focused sounds in the song:
Circle all the words containing the focused sounds in the song Whole class read to reinforce pronunciation.:
Whole class read to reinforce pronunciation. III. ENDING THE LESSON
Home-link:
Practice more the structure Do the exercises in workbook Prepare: Unit 5. Out hobbies - Lesson 1 (1-4) The end:
Trang bìa
Trang bìa:
Unit 04: Things can I do? Lesson 1 (1-4) I. WARM UP
1. Objectives:
Objectives By the end of the lesson, Ss will be able to: - Develop the listening speaking, reading, writing skill. - Ask questions about abilities. - Respond to the questions. 2. Language focus:
Sentence patterns: Can you play badminton? - Yes, I can/ No, I can’t (Bạn có thể chơi cầu lông không?) (Vâng, tôi có thể / Không, tôi không thể) II. NEW LESSON
1. Listen and repeat:
II. NEW LESSON 1. Listen and repeat Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. Students to repeat in chorus :
Students to repeat in chorus Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. Students to repeat in individual.:
Students to repeat in individual. Tom: Can you play badminton? Peter: No, I can`t, but I can play football. Tom: Ok, let`s play. Peter: Oh, No. 2. Look and say:
2. Look and say II. NEW LESSON Look at pictures, ask and answer in the speech bubbles Picture a:
use a computer I can I can`t Picture b:
ride a bike I can I can`t Picture c:
draw a parrot I can I can`t Picture d:
play the piano I can I can`t Picture e:
speaking English I can I can`t 3. Write:
My name`s Mai. I can sing and dance, but I can`t play the piano. I can swim. I can`t ride a bike. What about you? II. NEW LESSON 3. Write Sugesstion writing:
Sugesstion writing Linh. I can swim and play piano, but I can`t play badminton. I can sing. I can`t dance. What about you? 4. Let’s chant:
Listen while you are reading the chant in your books II. NEW LESSON 4. Let’s chant Circle all the words containing the focused sounds in the song:
Circle all the words containing the focused sounds in the song Whole class read to reinforce pronunciation.:
Whole class read to reinforce pronunciation. III. ENDING THE LESSON
Home-link:
Practice more the structure Do the exercises in workbook Prepare: Unit 5. Out hobbies - Lesson 1 (1-4) The end:
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất