Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Review 1

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
    Ngày gửi: 15h:11' 26-05-2015
    Dung lượng: 11.9 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. PRESENTATION
    1. Objectives:
    Objectives * At the end of this review Unit, students will be able to: - Revise the topics, language competences, sentence patterns, vocabulary and phonics they have learnt from Units 1-5 - Do the tasks to consolidate the language knowledge - Improve all skills they have learnt in the focused units. 2. Revision:
    Unit 01. A summmer Camp Unit 02. My friend`s House Unit 03. A birthday party Unit 04. Mai`s Day Unit 05. Our picnic to the seaside * Unit 01. A summmer Camp:
    A: Where’s (he) from? B: He’s from Malaysia A: Where in Malaysia is he from? B: Kuala Lumpur A: What’s his/ her nationality? B: He’s Vietnamese * Unit 02. My friend`s House:
    A: Where do you live? B: I live at 52 Ba Trieu Street B: I live on the second floor of Hanoi Tower A: What’s your house like? B: It’s a big B: It’s got a large yard * Unit 03. A birthday party:
    A: What present did you give? B: A pink clock A: What did you do at the party? B: We played hide and seek. * Unit 04. Mai`s Day:
    A: What does she often do in the morning? B: She’s got classes at school A: What did you do last night? B: I surfed the Internet for my school project * Unit 05. Our picnic to the seaside:
    A: What will we do in the morning/ afternoon/ evening? B: We will cruise around the islands. A: What will you be in the future? B: I’ll be an astronaut. II. PRACTICE
    A. VOCABULARY & SPELLING:
    1. Choose the letters that complete the words blow. Then read the words aloud:
    1. Choose the letters that complete the words blow. Then read the words aloud Complete each word under the picture using the letters in this chart individually. * Suggestion complete each word under the picture using the letters in this chart individually.:
    * Suggestion complete each word under the picture using the letters in this chart individually. * Read aloud the words to the class:
    * Read aloud the words to the class 2. Complete the sentences:
    2. Complete the sentences Look at these pictures and write the missing letters to complete the sentences. * Picture a, b:
    Write the missing letters to complete the sentences.
    ||ietnamese|| ||alaysian|| * Picture c,d:
    Write the missing letters to complete the sentences.
    ||at|| ||ock|| * Picture e,f:
    Write the missing letters to complete the sentences.
    ||ecember|| ||ig|| * Picture g,h:
    Write the missing letters to complete the sentences.
    ||ternoon|| ||ush|| * Picture i, j:
    Write the missing letters to complete the sentences.
    ||all|| ||ill|| 3. Do the crossword puzzle. Then read the words aloud:
    3. Do the crossword puzzle. Then read the words aloud Do the crossword puzzle independently. * Suggestion do the crossword puzzle :
    * Suggestion do the crossword puzzle * Read out the words to the class:
    * Read out the words to the class B. LISTENING:
    1. Listen and tick:
    1. Listen and tick Listen and tick the correct answers * Suggestion listen and tick the correct answers:
    * Suggestion listen and tick the correct answers 2. Listen and number:
    2. Listen and number Listen and write the number for correct pictures * Suggestion listen and write the number for correct pictures:
    * Suggestion listen and write the number for correct pictures 1 2 3 4 5 III. THE ENDING
    1. Home-link:
    - - Practice more and do more exercise in work book. - Review all knowledge - Prepare next lesson: Review 1 (II - IV) 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓