Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Unit 11. Our greener world. Lesson 2. A Closer Look 1
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: Bachkim
Người gửi: Hỗ Trợ Thư Viện Violet
Ngày gửi: 17h:08' 22-03-2022
Dung lượng: 4.9 MB
Số lượt tải: 0
Nguồn: Bachkim
Người gửi: Hỗ Trợ Thư Viện Violet
Ngày gửi: 17h:08' 22-03-2022
Dung lượng: 4.9 MB
Số lượt tải: 0
Số lượt thích:
0 người
UNIT 11. OUR GREENER WORLD. LESSON 2. A CLOSER LOOK 1
Trang bìa
Trang bìa
Ảnh
Ảnh
LESSON 2. A CLOSER LOOK 1
Ảnh
UNIT 11. OUR GREENER WORLD
Introduction
1. Objectives
Ảnh
Hình vẽ
By the end of this lesson, students will be able to: - Use the words related to things that can be reduced, reused and recycled - Pronunciation: Rhythm in sentences - Do the tasks in the student book.
2. Content
Pronunciation: Rhythm in sentences
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
Vocabulary
Ảnh
Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Ảnh
Ảnh
The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Write a word / phrase in the box under each picture.
Ảnh
Vocabulary
1. The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
1. The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Reduce
Reuse
Recycle
using something again
creating new products from used materials
using less of something
- Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Reduce
Reuse
Recycle
using something again
creating new products from used materials
using less of something
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- The three Rs
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Write a word / phrase in the box under each picture.
2. Write a word / phrase in the box under each picture.
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
1. __________
2. __________
3. __________
4. __________
5. __________
6. __________
7. __________
8. __________
Hình vẽ
rubbish plastic bottle glass noise plastic bag paper water clothes
- Play game
Bài kiểm tra tổng hợp
Write a word / phrase in the box under each picture.
3. Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
3. Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
Ảnh
Ảnh
Reduce
Reuse
Recycle
- Put the words from 2 into groups.
Ảnh
- plastic bottle - plastic bag - clothes - paper - glass - water - rubbish - noise
Reduce
Reuse
Recycle
Put the words from 2 into groups.
- glass - clothes - water - paper - plastic bottle - plastic bag
- clothes - glass - paper - plastic bottle
Pronunciation
Rhythm in sentences
Ảnh
Ảnh
Pronunciation Rhythm in sentences
Hình vẽ
Hình vẽ
4. Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
Ảnh
4. Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
1. If you cycle, it'll help the Earth. 2. Water is good for your body. 3. The students are planting trees in the garden. 4. Is it better to use paper bags? 5. We are happy to walk to school.
5. Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Ảnh
5. Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Vy: What are you doing? Mi: I’m writing an article about going green. Vy: Great! I’m writing a poem about the 3Rs. Mi: Let me read it. Vy: I’m still writing. Wait for a minute.
- Practise the conversation with a classmate.
Studet A: What are you doing? Studet B: I’m writing an article about going green. Studet A: Great! I’m writing a poem about the 3Rs. Studet B: Let me read it. Studet A: I’m still writing. Wait for a minute.
Ảnh
The end
1. Homework
Ảnh
- Revise the vocabulary - Practise pronouncing: Rhythm in sentences - Prepare: Unit 11. Our greener world. Lesson 3. A Closer Look 2
Hình vẽ
2. Goodbye
Ảnh
Ảnh
Trang bìa
Trang bìa
Ảnh
Ảnh
LESSON 2. A CLOSER LOOK 1
Ảnh
UNIT 11. OUR GREENER WORLD
Introduction
1. Objectives
Ảnh
Hình vẽ
By the end of this lesson, students will be able to: - Use the words related to things that can be reduced, reused and recycled - Pronunciation: Rhythm in sentences - Do the tasks in the student book.
2. Content
Pronunciation: Rhythm in sentences
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
Vocabulary
Ảnh
Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Ảnh
Ảnh
The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Write a word / phrase in the box under each picture.
Ảnh
Vocabulary
1. The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
1. The three Rs stand for Reduce – Reuse – Recycle. Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Reduce
Reuse
Recycle
using something again
creating new products from used materials
using less of something
- Draw a line from a symbol in column A to its matching word in column B and its meaning in column C.
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Reduce
Reuse
Recycle
using something again
creating new products from used materials
using less of something
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- The three Rs
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Write a word / phrase in the box under each picture.
2. Write a word / phrase in the box under each picture.
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
1. __________
2. __________
3. __________
4. __________
5. __________
6. __________
7. __________
8. __________
Hình vẽ
rubbish plastic bottle glass noise plastic bag paper water clothes
- Play game
Bài kiểm tra tổng hợp
Write a word / phrase in the box under each picture.
3. Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
3. Work in pairs. Put the words from 2 into groups. Some words can belong to more than one group.
Ảnh
Ảnh
Reduce
Reuse
Recycle
- Put the words from 2 into groups.
Ảnh
- plastic bottle - plastic bag - clothes - paper - glass - water - rubbish - noise
Reduce
Reuse
Recycle
Put the words from 2 into groups.
- glass - clothes - water - paper - plastic bottle - plastic bag
- clothes - glass - paper - plastic bottle
Pronunciation
Rhythm in sentences
Ảnh
Ảnh
Pronunciation Rhythm in sentences
Hình vẽ
Hình vẽ
4. Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
Ảnh
4. Listen to these sentences, then repeat. Pay attention to the bold syllables.
1. If you cycle, it'll help the Earth. 2. Water is good for your body. 3. The students are planting trees in the garden. 4. Is it better to use paper bags? 5. We are happy to walk to school.
5. Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Ảnh
5. Listen to the conversation. Pay attention to the bold syllables. Then practise the conversation with a classmate.
Vy: What are you doing? Mi: I’m writing an article about going green. Vy: Great! I’m writing a poem about the 3Rs. Mi: Let me read it. Vy: I’m still writing. Wait for a minute.
- Practise the conversation with a classmate.
Studet A: What are you doing? Studet B: I’m writing an article about going green. Studet A: Great! I’m writing a poem about the 3Rs. Studet B: Let me read it. Studet A: I’m still writing. Wait for a minute.
Ảnh
The end
1. Homework
Ảnh
- Revise the vocabulary - Practise pronouncing: Rhythm in sentences - Prepare: Unit 11. Our greener world. Lesson 3. A Closer Look 2
Hình vẽ
2. Goodbye
Ảnh
Ảnh
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng 7Z và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất