Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 10. Nature in danger

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
    Ngày gửi: 10h:48' 17-07-2015
    Dung lượng: 1.7 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Coverpage
    Coverpage:
    UNIT 10: NATURE IN DANGER LESSON 2: SPEAKING I. BEFORE YOU SPEAK
    1. New words:
    Fur (n): lông thú Skin (n): da Fertilizer (n): phân bón 1. New words I. BEFORE YOU SPEAK Pesticide (n): thuốc trừ sâu Discharge (v): thải ra Cultivation(n): canh tác recreation (n): trò giải trí 2. Match the words with their meaning:

    recreation
    discharge
    cultivation
    pesticide
    fertilize
    fur
    skin
    II. WHILE YOU SPEAK
    1. Task 1: Work in pairs. Some reasons why nature is threatened:
    II. WHILE YOU SPEAK 1. Task 1: Work in pairs. Some reasons why nature is threatened * Suggested : put them in the order of importance :
    2. Task 2: Work in pairs. Measures for protecting the environment:
    II. WHILE YOU SPEAK 2. Task 2: Work in pairs. Measures for protecting the environment A. Killing endangered animals for fur, skin & food should be banned. B. Keeping animals as pets should be discouraged. C. Animals should not be captured for recreation & entertainment. D. Planting trees should be encouraged E. Decreasing the use of fertilizers and pesticides for farming should be encouraged F. Discharging chemical pollutants into the environment should be prohibited * Suggested: match reasons in task 1 with measures in task 2:
    III. AFTER YOU SPEAK
    1. Task 3: Work in pairs. State the nagative impacts caused by people on the environment and suggest measures to protect it:
    III. AFTER YOU SPEAK 1. Task 3: Work in pairs. State the nagative impacts caused by people on the environment and suggest measures to protect it 2. Suggested make conversation:
    Suggested make conversation IV. HOMEWORK
    1. Homework:
    - Learn new words by heart - Do ex in the book - Write the reasons that you have just discusse - Prepare the next lesson: Unit 10. Nature in danger. Speaking 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓