Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 8: My school timetable

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 09h:21' 26-05-2015
    Dung lượng: 11.7 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Sing song: Day of the week:
    2. Objectives:
    Objectives * By the end of the lesson, students will be able to: - Ask and answer the questions about their favourite school timetables using frequency expressions. - Complete the timetable of their own. II. PRESENTATION
    1. Listen and repeat:
    Identify the characters in the picture and what they are doing. Akio: How often have you got English in your school? Mai: Four times a week. How about you? Akio: Five times a week Mai: Oh, really! II. PRESENTATION 1. Listen and repeat * Listen to the cassette and find out their favourite school timetables using frequency expressions.:
    Akio: How often have you got English in your school? Mai: Four times a week. How about you? Akio: Five times a week Mai: Oh, really! * Look, listen and repeat sentence by sentence:
    Akio: How often have you got English in your school? Mai: Four times a week. How about you? Akio: Five times a week Mai: Oh, really! 2. Look and say:
    II. PRESENTATION 2. Look and say Look at the picture, identify the subjects and their frequency expressions. Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Music PE Science Maths Once a week Twice a week Three times a week Five times a week * Model sentences:
    Model sentence A: How often have you got ………? B: ............................................. A: How often have you got English? B: Four times a week * Practise in pairs: answering the question “How often have you got ………?:
    Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Music PE Science Maths Once a week Twice a week Three times a week Five times a week * Lucky number:
    Number 1:

    A: How often have you got ||Music||? B: ||Once a week|| Number 2:

    A: How often have you got ||PE||? B: ||Twice a week|| Number 3:
    Number 4:

    A: How often have you got ||Science||? B: ||Three times a week|| Number 5:
    Number 6:

    A: How often have you got ||Maths||? B: ||Five times a week|| 3. Write:
    III. CONTENT LESSON 3. Write Look at book page 59 and set the task: Complete the timetable using some subjects. * Suggestion complete the timetable using some subjects.:
    Vietnamese Maths Science Music Art Vietnamese English Maths Maths Science Vietnamese IT English IT Vietnamese Maths Maths Art Vietnamese Music 4. Let`s play: Timetable Game:
    II. PRESENTATION 4. Let`s play SATURDAY SUNDAY MORNING AFTERNOON EVENING fly a kite play badminton go shopping play football skate cook III. END LESSON
    Homework:
    - Consolidate the content of the lesson - Learn and write sentence patterns 3 lines. - Do exercise in the workbook - Prepare next lesson: UNIT 9/Lesson 1 The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓