Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 8: My school timetable

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 09h:13' 26-05-2015
    Dung lượng: 10.2 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Sing a song: This Is The Way We Go To School:
    2. Objectives:
    Objectives * By the end of the lesson, students will be able to: - Ask questions about days of the week. - Answer these questions. - Listen for specific information II. VOCABULARY
    1. New words:
    II. VOCABULARY 1. New words - Monday: thứ Hai - Tuesday : thứ Ba - Wednesday: thứ Tư - Thursday: thứ Năm - Friday: thứ Sáu - Saturday: thứ Bảy - Sunday: Chủ nhật 2. Checking vocabulary: matching:
    III. CONTENT LESSON
    1. Look, listen and repeat:
    III. CONTENT LESSON 1. Look, listen and repeat. Look at the picture, identify the characters and what they are doing. * Introduce the dialogue:
    * Look at the books, listen and repeat after the cassette:
    * Present the way to ask questions about days of the week:
    A: What day is it today? B: It is ______________. (Hôm nay là thứ mấy?) *Examle: A: What day is it today? B: It is Monday. 2. Look and say:
    III. CONTENT LESSON 2. Look and say Look and listen the picture and read aloud the names of days of the week. * Work in pairs using pictures, ask and answer about school subjects they have got:
    A: What day is it today? B: It is ______________. Picture a:
    A: What day is it today? B: It is Tuesday Picture b:
    A: What day is it today? B: It is Wednesday Picture c:
    A: What day is it today? B: It is Thursday Picture d:
    A: What day is it today? B: It is Friday Picture e:
    A: What day is it today? B: It is Saturday Picture f:
    A: What day is it today? B: It is Sunday 3. Talk:
    III. CONTENT LESSON 3. Talk Identify the days in the pictures, then make question and answer about days of the week. 4. Listen and tick:
    III. CONTENT LESSON 4. Listen and tick Look at the pictures and identify days of the week. * Suggestion: Listen, tick the pictures:
    * Talk about the content of listening:

    1. A: What day is it today?

    B: It is Monday

    2. A: Have you got Science today?

    B: No, we have got on Tuesday

    3. A: What subject have you got on Monday?

    B: Vietnamese and English

    4. A: Have you got on Thursday?

    B: Yes, I have

    IV. END LESSON
    Homework:
    - Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in the workbook - Prepare next lesson: UNIT 8/Lesson 2 The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓