Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 14: My mother

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 11h:13' 26-05-2015
    Dung lượng: 7.7 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Unit 14. My mother Lesson 2 (1-4) I. WRAM-UP
    1. Play game: Smart monkey:
    2. Objectives:
    Objectives * After the lesson, students are able to: - Pronounce correctly the sound of the letters “ pr ” and “fr” . - Listen for specific information. II. PRESENTATION
    1. Listen and repeat:
    Look at picture and pay attention to the letters coloured differently II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

    pretty friendly

    Mummy, Mummy I love you. You are tidy. And friendly too. Mummy, Mummy I love you. You are lovely. And pretty too. * Listen and learn to produce the sound of the letters “ pr” and “fr” :

    Listen and learn to produce the sound of the

    letters “ pr” and “fr”

    pretty friendly

    Mummy, Mummy I love you. You are tidy. And friendly too. Mummy, Mummy I love you. You are lovely. And pretty too. * Listen and repeat each line of the text in chorus:

    pretty friendly

    Mummy, Mummy I love you. You are tidy. And friendly too. Mummy, Mummy I love you. You are lovely. And pretty too. 2. Listen and circle:
    II. PRESENTATION 2. Listen and circle Look at the pictures in part 2 to identify the personal characteristics then set up the task Tom`s mother Linda`s mother Tony`s mother kind and (1)________________ a. lovely b. friendly young and (2)________________ a. pretty b. tidy nice and (3)_________________ a. cheerful b. careful * Listen and read aloud the words:
    Tom`s mother Linda`s mother Tony`s mother kind and (1)________________ a. lovely b. friendly young and (2)________________ a. pretty b. tidy nice and (3)_________________ a. cheerful b. careful * Sugesstion: Listen and circle:
    Tom`s mother Linda`s mother Tony`s mother kind and (1)________________ a. lovely b. friendly young and (2)________________ a. pretty b. tidy nice and (3)_________________ a. cheerful b. careful friendly pretty cheerful * Listen and check:
    Tom`s mother Linda`s mother Tony`s mother kind and (1)________ young and (2)_________ nice and (3)__________ friendly pretty cheerful 1. This is Tom`s mother. She is thirty-five years old. She is kind and friendly 2. This is Linda`s mother. She is thirty-four years old. She is young and pretty. 3. This is Tony`s mother. She is thirty-seven years old. She is nice and cheerful. 3. Read and circle:
    II. PRESENTATION 3. Read and circle Read the passage and circle the right answer * Read again the passage and sentences:

    1. My mother is a _____

    A. teacher B. doctor C. worker

    2. She is ________ years old

    A. 25 B. 35 C. 45

    3. She loves her _________.

    A. pupils B. work C. pupils and work

    4. She is___________

    A. kind B. friendly C. kind and friendly

    * Lucky number:
    Number 1:
    1. My mother is a ____________________
    A. teacher
    B. doctor
    C. worker
    * Number 1 Number 2:
    2. She is ____________ years old.
    A. 25
    B. 35
    C. 45
    * Number 2 Number 3:
    Number 4:
    3. She loves her _________
    A. pupils
    B. work
    C. pupils and work
    * Number 3 Number 5:
    Number 6:
    4. She is ________________
    A. kind
    B. friendly
    C. kind and friendly
    * Number 4 4. Let`s play: Chain game :
    II. PRESENTATION 4. Let`s play Chain game * How to play the game: Chain game :
    * How to play the game: Chain game Devide the class in to groups of 4. Ask each group to stand in a line. Have the first student say a sentence about his or her teacher, the others listen, repeat the sentence then add one. If the student don’t remember, they ask to their friend for help. * Play the game in groups:
    * Play the game in groups Chain game III. END LESSON
    1. Homework:
    - Consolidate the content of the lesson. - Do exercises in the workbook - Prepare next lesson: Unit 14/ lesson 3 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓