Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 11: My daily activies

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
    Ngày gửi: 10h:01' 26-05-2015
    Dung lượng: 7.3 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Unit 11: My Daily Activities Lesson 1 (1-4) I. WRAM UP
    1. Listen a song: Daily activities song:
    Daily activities song 2. Objectives:
    Objectives * After the lesson Ss will be able to: - Ask questions about the time. - Answer these questions. - Listen for specific information. II. PRESENTATION
    1. Look, listen and repeat:
    II. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat. Look at the picture, identify the characters and what they are doing

    Dad: It's time to go for a walk, Tom

    Tom: What time is it, Daddy?

    Dad: It's five o'clock.

    * Look and listen:

    Dad: It's time to go for a walk, Tom

    Tom: What time is it, Daddy?

    Dad: It's five o'clock.

    * Introduce the dialogue: They are going to listen to Tom and his father talking about the time they go for a walk.

    * Listen and repeat:

    Listen and repeat. Pay attention to for a walk.

    Dad: It's time to go for a walk, Tom

    Tom: What time is it, Daddy?

    Dad: It's five o'clock.

    * Present the way to ask questions about the real time:
    A: What time is it? B: It is six o`clock (Hỏi và trả lời về thời gian thực) * Read the dialogue:
    * Read the dialogue

    Dad: It's time to go for a walk, Tom

    Tom: What time is it, Daddy?

    Dad: It's five o'clock.

    2. Look and say :
    II. PRESENTATION 2. Look and say Look at the picture and identify the time in each picture * New words:
    seven: bảy giờ seven fifteen: bảy giờ mười lăm phút seven twenty-five: bảy giờ hai lăm phút seven thirty: bảy giờ ba mươi phút seven forty-five: bảy giờ bốn lăm phút seven fifty: bảy giờ lăm mươi phút Checking vocabulary: matching:

    bảy giờ
    bảy giờ mười lăm phút
    bảy giờ hai lăm phút
    bảy giờ ba mươi phút
    bảy giờ bốn lăm phút
    bảy giờ lăm mươi phút
    * Work in pairs ask and answer about the real time:
    Picture a:

    A: What time is it? B: It`s ||seven o`clock||. . Picture b:

    A: What time is it? B: It`s ||seven fifteen o`clock||. . Picture c:

    A: What time is it? B: It`s ||seven twenty-five o`clock||. Picture d:

    A: What time is it? B: It`s ||seven thirty o`clock||. Picture e:

    A: What time is it? B: It`s ||seven forty-five o`clock||. Picture f:

    A: What time is it? B: It`s ||seven fifty o`clock||. 3. Talk:
    II. PRESENTATION 3. Talk Look at the pictures, identify the time in each picture, then ask and answer the questions about the time * Suggestion talking about the time:

    A: What time ||is it||? A: What time ||is it||? B: ||It’s six o’clock|| B: ||It’s six thirty-five o’clock|| A: What time ||is it||? A: What time ||is it||? B: ||It’s seven ten o’clock|| B: ||It’s nine forty-five o’clock|| 4. Listen and number:
    II. PRESENTATION 4. Listen and tick Look at the pictures task 4 in page 7 and identify the time. * Identify the time in each picture:

    ||six thirty|| ||six forty-five|| ||seven fifteen|| ||seven fifty|| * Suggestion: Listen, number the pictures:
    six thirty six forty-five seven fifteen seven fifty 1 2 3 4 III. END LESSON
    Homework:
    - Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in the workbook - Prepare next lesson: UNIT 11/Lesson 2 The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓