Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Unit 10: My classmates
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 09h:33' 26-05-2015
Dung lượng: 2.9 MB
Số lượt tải: 1
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 09h:33' 26-05-2015
Dung lượng: 2.9 MB
Số lượt tải: 1
Số lượt thích:
0 người
Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
Trang bìa
Trang bìa:
UNIT 10. MY CLASSMATES LESSON 2 (1-4) I. WRAM-UP
1. Old lesson: Matching the pictures with the description word suitable physical appearance of a classmate.:
Big slim strong weak tall short * Sugesstion: matching the pictures with the description word suitable physical appearance of a classmate.:
||short|| ||tall|| ||slim|| ||big|| ||strong|| ||weak|| 2. Objectives:
Objectives * By the end of the lesson, students will be able to: - Pronounce correctly the sound of the letters “i” - "a". - Listen and read for specific information. II. PRESENTATION
1. Listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat Look at Jim
He`s very slim
Look at Paul
He`s very tall
We all love Paul
Because he`s tall * Listen and learn to produce the sound of the letters “i - a":
Look at Jim
He`s very slim
Look at Paul
He`s very tall
We all love Paul
Because he`s tall * Practice the chant in groups :
Look at Jim
He`s very slim
Look at Paul
He`s very tall
We all love Paul
Because he`s tall 2. Listen and number:
II. PRESENTATION 2. Listen and number Look at the pictures and identify the physical appearance of a classmate, then number the pictures. * Listen and number the pictures.:
* Explain the reason for the choice.:
Meimei is big and short Peter is tall and slim Tony is big and tall Mary is small and slim 3. Read and tick Yes or No:
II. PRESENTATION 3. Read and tick Yes or No Read the passage, then use the information to do the task 1. Tom is tall and thin 2. He likes playing volleyball only 3. Mai is small and thin 4. Her favourite subject is Art 5. Tom and Mai like singing * Sugesstion tick Yes or No:
1. Tom is tall and thin
2. He likes playing volleyball only
3. Mai is small and slim
4. Her favourite subject is Art
5. Tom and Mai like singing
4. Let`s play: model display:
II. PRESENTATION 4. Let`s play Model display III. END LESSON
1. Homework:
- Consolidate the content of the lesson. - Do exercises in WB at home - Pronounce correctly the sound of the letters “i” - "a". - Prepare next lesson: Unit 10/ lesson 3 2. The end:
Trang bìa
Trang bìa:
UNIT 10. MY CLASSMATES LESSON 2 (1-4) I. WRAM-UP
1. Old lesson: Matching the pictures with the description word suitable physical appearance of a classmate.:
Big slim strong weak tall short * Sugesstion: matching the pictures with the description word suitable physical appearance of a classmate.:
||short|| ||tall|| ||slim|| ||big|| ||strong|| ||weak|| 2. Objectives:
Objectives * By the end of the lesson, students will be able to: - Pronounce correctly the sound of the letters “i” - "a". - Listen and read for specific information. II. PRESENTATION
1. Listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat
slim tall
* Listen and learn to produce the sound of the letters “i - a"
slim tall
slim tall
II. PRESENTATION 2. Listen and number Look at the pictures and identify the physical appearance of a classmate, then number the pictures. * Listen and number the pictures.:
* Explain the reason for the choice.:
Meimei is big and short Peter is tall and slim Tony is big and tall Mary is small and slim 3. Read and tick Yes or No:
II. PRESENTATION 3. Read and tick Yes or No Read the passage, then use the information to do the task 1. Tom is tall and thin 2. He likes playing volleyball only 3. Mai is small and thin 4. Her favourite subject is Art 5. Tom and Mai like singing * Sugesstion tick Yes or No:
1. Tom is tall and thin
2. He likes playing volleyball only
3. Mai is small and slim
4. Her favourite subject is Art
5. Tom and Mai like singing
4. Let`s play: model display:
II. PRESENTATION 4. Let`s play Model display III. END LESSON
1. Homework:
- Consolidate the content of the lesson. - Do exercises in WB at home - Pronounce correctly the sound of the letters “i” - "a". - Prepare next lesson: Unit 10/ lesson 3 2. The end:
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất