Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Unit 10: My classmates
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 09h:28' 26-05-2015
Dung lượng: 4.1 MB
Số lượt tải: 0
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 09h:28' 26-05-2015
Dung lượng: 4.1 MB
Số lượt tải: 0
Số lượt thích:
0 người
Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
Trang bìa
Trang bìa:
Unit 09: My classmates Lesson 1 (1-4) I. VOCABULARY
1. New words:
II. VOCABULARY 1. New words - Tall: cao - short: thấp - strong: khoẻ mạnh - slim: mảnh khảnh - weak: yếu - big: béo - small: nhỏ bé 2. Checking vocabulary: matching:
II. PRESENTATION
1. Look, listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat. * Introduce the dialogue:
* Present the way to ask questions about the physical appearance of a classmate.:
A: What does she/he look like? B: She/ he is tall and slim (Hỏi và trả lời về ngoại hình của một ai đó) * Read the dialogue:
* Read the dialogue 2. Look and say :
II. PRESENTATION 2. Look and say Look at the picture and identify the physical appearance of a pupil in each picture. * Work in pairs ask and answer about physical appearance of a classmate.:
Picture a:
A: What does he look like? B: He is ||short|| . Picture b:
A: What does he look like? B: He is ||tall|| . Picture c:
A: What does she look like? B: She is ||slim|| . Picture d:
A: What does she look like? B: She is ||big|| . Picture e:
A: What does he look like? B: He is ||strong|| . Picture f:
A: What does she look like? B: She is ||weak|| . 3. Talk:
II. PRESENTATION 3. Talk Look at the pictures, identify the physical appearance of a pupil in each picture, then ask and answer the questions about their physical appearance * Suggestion ask and answer the questions about their physical appearance:
A: What does he look like? B: He is tall and slim 4. Listen and tick:
II. PRESENTATION 4. Listen and tick Look at the pictures and identify the physical appearance of characters. * Sugesstion: Listen, tick the pictures:
* Talk about the content of listening:
III. END LESSON
Homework:
- Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in the workbook - Prepare next lesson: UNIT 10/Lesson 2 The end:
Trang bìa
Trang bìa:
Unit 09: My classmates Lesson 1 (1-4) I. VOCABULARY
1. New words:
II. VOCABULARY 1. New words - Tall: cao - short: thấp - strong: khoẻ mạnh - slim: mảnh khảnh - weak: yếu - big: béo - small: nhỏ bé 2. Checking vocabulary: matching:
II. PRESENTATION
1. Look, listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat.
Nam: I've got a new classmates. His name's Jim
Linda: Where is he from?
Nam: He's from Canada
Linda: What does he look like?
Nam: He's tall and slim
* Introduce the dialogue: You are going to listen to Nam and Linda talking about one classmate of him.
Nam: I've got a new classmates. His name's Jim
Linda: Where is he from?
Nam: He's from Canada
Linda: What does he look like?
Nam: He's tall and slim
A: What does she/he look like? B: She/ he is tall and slim (Hỏi và trả lời về ngoại hình của một ai đó) * Read the dialogue:
Nam: I've got a new classmates. His name's Jim
Linda: Where is he from?
Nam: He's from Canada
Linda: What does he look like?
Nam: He's tall and slim
II. PRESENTATION 2. Look and say Look at the picture and identify the physical appearance of a pupil in each picture. * Work in pairs ask and answer about physical appearance of a classmate.:
Picture a:
A: What does he look like? B: He is ||short|| . Picture b:
A: What does he look like? B: He is ||tall|| . Picture c:
A: What does she look like? B: She is ||slim|| . Picture d:
A: What does she look like? B: She is ||big|| . Picture e:
A: What does he look like? B: He is ||strong|| . Picture f:
A: What does she look like? B: She is ||weak|| . 3. Talk:
II. PRESENTATION 3. Talk Look at the pictures, identify the physical appearance of a pupil in each picture, then ask and answer the questions about their physical appearance * Suggestion ask and answer the questions about their physical appearance:
A: What does he look like? B: He is tall and slim 4. Listen and tick:
II. PRESENTATION 4. Listen and tick Look at the pictures and identify the physical appearance of characters. * Sugesstion: Listen, tick the pictures:
* Talk about the content of listening:
1. A: Who's that?
B: That is Tony, my new classmate.
A: Oh, he is tall?
B: Yes, he is
2. A: I've got a classmate. Her name's Akio
B: What does she look like?
A: Oh, she is big. Look, she's coming?
B: Yes, she is.
Homework:
- Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in the workbook - Prepare next lesson: UNIT 10/Lesson 2 The end:
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất