Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Unit 4: Mai's day
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 16h:26' 16-05-2016
Dung lượng: 8.2 MB
Số lượt tải: 0
Nguồn: http://soanbai.violet.vn
Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
Ngày gửi: 16h:26' 16-05-2016
Dung lượng: 8.2 MB
Số lượt tải: 0
Số lượt thích:
0 người
Ngô Văn Chinh - Huyện Đông Anh - Hà Nội
Trang bìa
Trang bìa:
I. WRAM UP
1. Game: " The bees find words ":
Play game: The bees find words :
2. Objectives:
Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Pronounce correctly the sound of the letters - Listen and number the picture in the order they hear - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
1. Listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat Look, listen, repeat then take note:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat Read aloud in chorus:
Read aloud in chorus 2. Listen and read together :
Look at pictures a, b on page 29, identify the characters in the pictures. II. PRESENTATION 2. Listen and read together Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times.:
Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times. Listen and clap once for the words with “oo” and clap twice for the words with “br” :
3. Group and say aloud :
Look at the chart on page 29, say and repeat each word II. PRESENTATION 3. Group and say aloud breakfast moon brown break soon bring cool school Vocabulary:
* Vocabulary moon: trăng soon : sớm bring : mang break: vỡ, gãy brush: bàn chải Suggestion do the task in groups:
Suggestion do the task in groups breakfast moon
brown break
soon bring
cool school moon soon cool school breakfast break bring brown Read each word in chorus:
Read each word in chorus moon soon cool school breakfast break bring brown 4. Listen and number :
II. PRESENTATION 4. Listen and number Look at pictures a, b, c and d on page 30. Identify the characters in the pictures Listen to the recording and match the pictures and number them:
Listen to the recording and match the pictures and number them 5. Fun time:
II. PRESENTATION 5. Fun time Do the crossword puzzle Suggestion do the crossword puzzle:
Suggestion do the crossword puzzle G E T R E S S E R C O O K D N N E R H A V E U N C H D O H O M E W O K G H O M E G O O B E D L I S T E T O M U S I C G T U P G O T O C H O O L III. THE END
1. Homework:
- Learn new words - Do exercises C, D in the workbook. - Do a crossword puzzle on page 30 - Prepare next lesson 3/ Unit 4. 2. The end:
Trang bìa
Trang bìa:
I. WRAM UP
1. Game: " The bees find words ":
Play game: The bees find words :
2. Objectives:
Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Pronounce correctly the sound of the letters - Listen and number the picture in the order they hear - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
1. Listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat
Open the book page 29, look at the words afternoon and brush and notice the letter colored differently in both words.
afternoon
brush
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat
Produce the sounds of the letters oo in the word afternoon and the letters br in the word brush
afternoon
brush
Read aloud in chorus
afternoon
brush
Look at pictures a, b on page 29, identify the characters in the pictures. II. PRESENTATION 2. Listen and read together Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times.:
Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times. Listen and clap once for the words with “oo” and clap twice for the words with “br” :
Listen and clap once for the words with “oo” and clap twice for the words with “br”
Look at the chart on page 29, say and repeat each word II. PRESENTATION 3. Group and say aloud breakfast moon brown break soon bring cool school
afternoon
brush
* Vocabulary moon: trăng soon : sớm bring : mang break: vỡ, gãy brush: bàn chải Suggestion do the task in groups:
Suggestion do the task in groups
brush
afternoon
Read each word in chorus moon soon cool school breakfast break bring brown
afternoon
brush
II. PRESENTATION 4. Listen and number Look at pictures a, b, c and d on page 30. Identify the characters in the pictures Listen to the recording and match the pictures and number them:
Listen to the recording and match the pictures and number them 5. Fun time:
II. PRESENTATION 5. Fun time Do the crossword puzzle Suggestion do the crossword puzzle:
Suggestion do the crossword puzzle G E T R E S S E R C O O K D N N E R H A V E U N C H D O H O M E W O K G H O M E G O O B E D L I S T E T O M U S I C G T U P G O T O C H O O L III. THE END
1. Homework:
- Learn new words - Do exercises C, D in the workbook. - Do a crossword puzzle on page 30 - Prepare next lesson 3/ Unit 4. 2. The end:
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất