Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 4: Mai's day

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 16h:26' 16-05-2016
    Dung lượng: 8.2 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Ngô Văn Chinh - Huyện Đông Anh - Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Game: " The bees find words ":
    Play game: The bees find words :
    2. Objectives:
    Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Pronounce correctly the sound of the letters - Listen and number the picture in the order they hear - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
    1. Listen and repeat:
    II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

    Open the book page 29, look at the words afternoon and brush and notice the letter colored differently in both words.

    afternoon

    brush

    Look, listen, repeat then take note:
    II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

    Produce the sounds of the letters oo in the word afternoon and the letters br in the word brush

    afternoon

    brush

    Read aloud in chorus:
    Read aloud in chorus

    afternoon

    brush

    2. Listen and read together :
    Look at pictures a, b on page 29, identify the characters in the pictures. II. PRESENTATION 2. Listen and read together Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times.:
    Look and listen, to read each chant and repeat each line a few times. Listen and clap once for the words with “oo” and clap twice for the words with “br” :

    Listen and clap once for the words with “oo” and clap twice for the words with “br”

    3. Group and say aloud :
    Look at the chart on page 29, say and repeat each word II. PRESENTATION 3. Group and say aloud breakfast moon brown break soon bring cool school

    afternoon

    brush

    Vocabulary:
    * Vocabulary moon: trăng soon : sớm bring : mang break: vỡ, gãy brush: bàn chải Suggestion do the task in groups:
    Suggestion do the task in groups

    brush

    afternoon

    breakfast moon brown break soon bring cool school moon soon cool school breakfast break bring brown Read each word in chorus:
    Read each word in chorus moon soon cool school breakfast break bring brown

    afternoon

    brush

    4. Listen and number :
    II. PRESENTATION 4. Listen and number Look at pictures a, b, c and d on page 30. Identify the characters in the pictures Listen to the recording and match the pictures and number them:
    Listen to the recording and match the pictures and number them 5. Fun time:
    II. PRESENTATION 5. Fun time Do the crossword puzzle Suggestion do the crossword puzzle:
    Suggestion do the crossword puzzle G E T R E S S E R C O O K D N N E R H A V E U N C H D O H O M E W O K G H O M E G O O B E D L I S T E T O M U S I C G T U P G O T O C H O O L III. THE END
    1. Homework:
    - Learn new words - Do exercises C, D in the workbook. - Do a crossword puzzle on page 30 - Prepare next lesson 3/ Unit 4. 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓