Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 4: Mai's day

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 16h:26' 16-05-2016
    Dung lượng: 6.7 MB
    Số lượt tải: 1
    Số lượt thích: 0 người
    Ngô Văn Chinh - Huyện Đông Anh - Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Matching the words in column A with the words in column B:
    Matching the words in column A with the words in column B 1. morning 2. afternoon 3. evening 4. get up 5. have breakfast 6. day a. trưa, chiều b. sáng c. thức dậy d. tối e. ngày f. ăn sáng Suggestion matching:
    Suggestion matching f. ăn sáng e. ngày d. tối c. thức dậy b. sáng a. trưa, chiều 6. day 5. have breakfast 4. get up 3. evening 2. afternoon 1. morning 2. Objectives:
    Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Ask and answer questions about someone’s daily activity - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
    1. Look, listen and repeat :
    II. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat Look at the pictures to identify the characters in each picture *Listen and guess what is happening in each picture.:
    Listen and guess what is happening in each picture Linda: Cậu có thể kể với tôi về chị gái cậu không? Nam: Vâng, tất nhiên rồi Linda: Chị ấy thường làm gì vào buổi sáng? Nam: Chị ấy có giờ học ở trường Listen and guess what is happening in each picture.:
    Listen and guess what is happening in each picture Đây là ngày của tôi Morning: Tôi có giờ học ở trường Buổi chiều: Tôi tập thể dục lúc 3:30 Buổi tối: Tôi làm bài tập về nhà sau bữa tối *Work in pairs: Listen and repeat each line in the pictures:
    Work in pairs: Listen and repeat each line in the pictures 2. Point, ask and answer :
    II. PRESENTATION 2. Point, ask and answer Point to the pictures and say: We’re going to practise asking and answering about daily activities from picture a to picture e * Vocabulary:
    I. WRAM UP 3. Vocabulary have classes: có giờ học get up/wake up: thức dậy have PE in the gym: tập thể hình do morning exercise: tập thể dục buổi sáng have breakfast: ăn sáng have lunch: ăn trưa have diner: ăn tối do homework: làm bài tập Checking vocabulary: matching:
    Checking vocabulary: matching have classes get up/wake up have PE in the gym do morning exercise have breakfast have lunch have diner do homework * Model sentence :
    Model sentence A: What does she / he often do in ______? B: She /He ______ A: What does she often do in the morning? B: She’s got classes at school. * Work in pairs: ask and answer questions about someone’s daily activity in each picture:
    Work in pairs: ask and answer questions about someone’s daily activity in each picture Picture a:

    Picture b:

    Picture c:

    Picture d:

    Picture e:

    3. Listen and tick :
    II. PRESENTATION 3. Listen and tick Look at the pictures on page 28 and tell them the purpose of listening: You are going to listen and tick the correct picture. * Listen and tick the correct picture:
    * Listen and tick the correct picture * Listen again and fill in the blank to complete the sentences:
    Listen again and fill in the blank to complete the sentences do exercise by bike library volleyball plays computter games 4. Talk :
    II. PRESENTATION 4. Talk Look at the pictures on page 28. Point to the picture to elicit Sts’ answers to identify the characters. Use the guiding questions. * Use the guiding questions:
    Use the guiding questions - What does she /he often do in the morning? - What do you often do in the morning? Picture a, b, c:
    Ask and answer questions about their daily activity A: What does she often do in the morning? B: She often goes to school. A: What does she often do in the evening? B: She often watches some cartoons. A: What does he often do in the afternoon? B: He often has PE in the gym Picture d, e, f:
    Ask and answer questions about their daily activity A: What does he often do in the morning? B: He often swims A: What do they often do in the afternoon? B: They often play table tennis A: What does she often do in the evening? B: She often does homework III. THE END
    1. Homelink:
    - Learn new words and model - Do exercise A, B in the workbook. - Practice: ask and answer questions about someone’s daily activity - Prepare next period Lesson 2/ Unit 4 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓