Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 1. Friendship

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 09h:08' 17-07-2015
    Dung lượng: 816.2 KB
    Số lượt tải: 2
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Coverpage
    Trang bìa:
    I. PRONUNCIATION
    1. Listen and repeat:
    1. Listen and repeat I. PRONUNCIATION jam joke ’January ’dangerous ’passenger ’village ’children ’changeable cheese ’mutual church which 2. Practise reading aloud these sentences:
    Practise reading aloud these sentences 3. Choose a suitable word from the box to fill in each sentence. (each word is only used once):

    I. PRONUNCIATION 3. Choose a suitable word from the box to fill in each sentence. (each word is only used once) II. GRAMMAR AND PRACTISE
    1. Infinitive with to (to inf.):
    II. GRAMMAR AND PRACTISE 1. Infinitive with to (to inf.) She has five children and a husband to feed latex(rarr)[Ai đó phải làm điều gì.] I am surprised to know that you have painted this picture latex(rarr)[Ai đó cảm thấy như thế nào khi làm gì] It is exciting to listen to his jokes. latex(rarr)[Thật là …….. khi làm gì] a) Model sentences:
    latex(rarr)[Ai đó phải làm điều gì.] latex(rarr)[Ai đó cảm thấy như thế nào khi làm gì] latex(rarr)[Thật là …….. khi làm gì] b) Exercise 1: Put the words in the correct order to make sentences, writing the main V in the present simple and making the other an infinitive with to.:
    II. GRAMMAR AND PRACTISE 1. Infinitive with to (to inf.) Example train catch she a have latex(rarr) She has a train to catch. lot of a housework there be do latex(rarr) There is a lot of housework to do. * Key answer:

    2. Infinitive without to (bare inf.):
    II. GRAMMAR AND PRACTISE 2. Infinitive without to (bare inf.) He saw some passengers get on the bus. latex(rarr)Bare inf. dùng sau một số Vs tri giác như : see, hear, feel, watch, … khi chúng ta thấy, nghe, cảm thấy, xem… hành động đó từ lúc bắt đầu cho đến khi kết thúc. * Infinitive without to (bare inf.):
    II. GRAMMAR AND PRACTISE 2. Infinitive without to (bare inf.) The film makes her cry Will you let me use your pen? a) Model sentences:
    latex(rarr)hành động đó từ lúc bắt đầu cho đến khi kết thúc. b) Exercise 2. Rewrite the sentences, using the words given in brackets. :
    II. GRAMMAR AND PRACTISE 1. Infinitive with to (to inf.) Example They arrived home late. (He saw) latex(rarr) He saw them arrive home late. She didn’t want to stay there for the weekend. (They made her) latex(rarr) They made her stay there for the weekend. * Key answer:

    III. HOMEWORK
    1. Homework:
    - Redo exercises 1 2 in the textbook. - Make 6 sentences, using to inf. and bare inf. - Do exercises in the workbook – Unit 1 – Language focus. - Prepare next lesson: Unit 2: Personal experiences (Lesson A: Reading) Homework 2. The end:
    THANKS A LOT FOR YOUR ATTENDANCE
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓