Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 6. An excursion

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 15h:07' 16-07-2015
    Dung lượng: 54.3 MB
    Số lượt tải: 1
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Coverpage:
    UNIT 6: AN EXCURSION LESSON 3: SPEAKING I. PRE-SPEAKING
    1. Game: Crossword:
    A hill of impression height
    A natural cavity below the earth surface or in the mountain
    Light of the sun
    A large natural stream of water
    A short journey usually for pleasure
    A temple or scarced tower in Asian countries
    The science that studies the surface of the earth and its associated physical, biological, economic, political features
    2. New words:
    2. New words I. PRE-SPEAKING * Match the words with their meaning:
    * Match the words with their meaning
    boong tàu
    rám nắng, cháy nắng
    say tàu xe
    phòng ăn uống, giải khát trên tàu
    đang có người sử dụng
    3. Look at these pictures:
    II. WHILE-SPEAKING
    1. Task 1: Tim`s class is going on a boat trip on Lake Michigan in Chicago. Read the information about some of participants:
    * Read the information about some of participants:
    Mrs Andrews Susan Mary Tim John Sam a) Tim want...:
    b) Mrs Andrews want ...:
    c) Jonh want....:
    d) Mary want....:
    e) Sam want...:
    f) Susan want...:
    2. Task 2: Read the seat plan carefully and decide the best seat for each person, using the information in Task 1:
    A: air conditioned B: non air conditioned C: sundeck E: exit R: refreshments T: toilet X: occupied * Useful structures:
    *What do you think ? * Do you agree? *What`s your opinion/ idea? *I think he’d better take the seat… *I feel that we should put her in seat ... *In my opinion, I think/ don`t think..... *I agree with you . *That`s a good idea. *I don`t quite agree. *That`s not a good idea because..... *I don’t think so. * Conduct a conversation like this:
    A. I think seat 1 is most suitable for Mary. B. Why ? C. Because she suffers from travel sickness so she can get lots of fresh air from that seat D. Yes, put her in seat 1 . What about John? B. Put him seat at 45. A. I don`t think so. John doesn`t like air-conditioning so put him in seat 37. He can take as many photographs as he likes. C. OK. I think Susan had better take the seat 10. What do you think ? B . I think it`s a good idea because she wants to be near Mary. 3. Task 3: Work in pair. Which seat do you think the most suitable for you? Why?:

    S1: I think ...............should sit in section......

    S2: Yes. Put ............in seat .........

    S1: That’s (not) good idea.

    S2: Why ? (Why not?).

    S1: Because ........

    Model: I think I would like to sit in section ....in seat .... Because I ...... IV. HOMEWORK
    1. Homework:
    HOMEWORK Learn new words by heart Finishing all the tasks on your homework note-books again Do exercise in the workbook Prepare new lesson 2. Video: beautiful lake Michigan sunset:
    Video: beautiful lake Michigan sunset 3. The end:
    THANKS A LOT FOR YOUR ATTENDANCE HAVE A NICE DAY!
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓