Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 6: A visit to the zoo

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 09h:42' 27-05-2015
    Dung lượng: 4.8 MB
    Số lượt tải: 1
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. WRAM UP
    1. Old lesson: Give the past simple form of the verbs:
    * Old lesson: Give the past simple form of the verbs talk watch take listen want * Suggestion give the past simple form of the verbs:
    * Suggestion give the past simple form of the verbs talk watch take listen want
    ||talked|| ||watched|| ||took|| ||listened|| ||wanted|| 2. Objectives:
    Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Pronounce correctly the verb- ending with ed as in played, visited and watched - Listen and number the picture in the order they hear. - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
    1. Listen and repeat:
    II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

    Open the book page 50, look at the words played, visited & watched and notice the letter colored differently in both words

    played

    visited

    watched

    * Produce the sounds of the letters ed in the words.:
    II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

    Produce the sounds of the letters ed in the words.

    played

    visited

    watched

    * Read aloud in chorus:
    * Read aloud in chorus

    played

    visited

    watched

    2. Listen and read together :
    Look at pictures a, b on page 50, identify the characters in the pictures. II. PRESENTATION 2. Listen and read together * Set the context:

    * Set the context: A pupil went to an animal show at the zoo. He wrote this poem at home after his visit to the zoo. You’re going to listen and clap the vebs ending with “ed”: one clap for the “ed” pronounced as in “played”, two claps for the “ed” pronounces as in “visited” and three claps for the “ed” pronounced as in “watched”.

    * Vocabulary:
    Vocabulary bent low : gập thấp, cúi thấp goose : ngỗng moose : con nai sừng tấm Bắc Mĩ stair : bậc thang Climb on: leo, trèo lên Checking vocabulary: Matching:
    Checking vocabulary: Matching bent low goose moose stair Climb on * Work in groups: Read each chant and repeat:
    * Work in groups: Read each chant and repeat 3. Group and say aloud :
    II. PRESENTATION 3. Group and say aloud Look at the chart and the word box. Say: You are going to group the verbs according to the pronunciation of their “ed” ending. danced numbered loooked stayed walked climbed pointed painted needed 1. Verbs ending in "t" sound 2. Verbs ending in "id" sound 3. Verbs ending in "d" sound

    watched

    visited

    played

    * Some notes: How to pronounce "ed":
    - Pronounce /t/ after voiceless sounds: /p, k, f, s, sh, ch, gh/ * Example: jump ----> jumped cook ----->cooked - Pronounce /d/ after voiced sounds: /b, g, v, d/th/, z, soft sound g, hard sound g/j/, m, n, ng, l, r/ & all vowels sounds: * Example: use -----> used love -----> loved - Pronounce /id/ after /d/ or /t/ sounds: * Example: wait -----> waited add -----> added * Suggestion group and say aloud :
    danced numbered loooked stayed walked climbed pointed painted needed 1. Verbs ending in "t" sound 2. Verbs ending in "id" sound 3. Verbs ending in "d" sound

    watched

    visited

    played

    danced loooked walked painted pointed needed stayed climbed numbered 4. Listen and number :
    II. PRESENTATION 4. Listen and number Look at pictures a, b, c, d and e on page 51. Identify the characters in the pictures *Listen to the recording and match the information you hear to the pictures and number the pictures:
    *Listen to the recording and match the information you hear to the pictures and number the pictures 5. Fun time:
    II. PRESENTATION 5. Fun time Do the crossword puzzle. * Suggestion do the crossword puzzle:
    III. THE END
    1. Homework:
    - Learn new words - Do exercises C, D in the workbook. - Do the cross word puzzle on page 51 - Prepare next lesson 3/ Unit 6 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓