Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 19: A picnic

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 11h:34' 26-05-2015
    Dung lượng: 12.5 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 1 người (Nguyễn thị kim ngân)
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Lesson 1 (1-4) Unit 19: A picnic I. WRAM-UP
    1. Let`s see a video: Go on a Picnic:
    Go on a Picnic 2. Objectives:
    Objectives * After the lesson Ss will be able to: - Ask the questions about arrangements for a picnic. - Give the answer. - Listen for specific information. II. VOCABULARY
    1. New words:
    II. VOCABULARY 1. New words - raincoat: áo mưa - umbrella: cây dù - sausage : xúc xích - hamburger: bánh kẹp thịt - picnic: cuộc đi chơi - camera: máy ảnh - take: lấy, mang - buy: mua 2. Checking vocabulary: matching:
    III. PRESENTATION
    1. Look, listen and repeat:
    III. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat. Look, identify the characters and what they are doing.

    Nam: Let's go for a picnic this Sunday.

    Mai: What are you going to do?

    Nam: I'm going to take a camera

    What about tony?

    What's he going to do?

    Mai: Tony? He's going to

    buy some fruit.

    Nam: That's great!

    * Look and Listen:

    Nam: Let's go for a picnic this Sunday.

    Mai: What are you going to do?

    Nam: I'm going to take a camera

    What about Tony?

    What's he going to do?

    Mai: Tony? He's going to

    buy some fruit.

    Nam: That's great!

    * Listen and repeat:

    Nam: Let's go for a picnic this Sunday.

    Mai: What are you going to do?

    Nam: I'm going to take a camera

    What about Tony?

    What's he going to do?

    Mai: Tony? He's going to

    buy some fruit.

    Nam: That's great!

    * Model sentence :
    A: What’ he/ she going to do? B: He/She’s going to________. A: What’ he going to do? B: He’s going to take a camera. (Present the way to ask and answer about their arrangements for the picnic) 2. Look and say :
    2. Look and say III. PRESENTATION Look and identify the clothes or food in each picture. * Work in pairs ask and answer about their arrangements for the picnic:
    * Play game: lucky star:
    Star 1:

    A: What’s he going to do? B: He’s going to ||take a raincoat||. Star 2:
    Star 3:

    A: What’s she going to do? B: She’s going to ||take a umbrella||. Star 4:

    A: What’s he going to do? B: He’s going to ||buy sausage||. Star 5:
    Star 6:

    A: What’s she going to do? B: She’s going to ||buy hamburger||. 3. Talk:
    III. PRESENTATION 3. Talk Look and identify the clothes or food in the picture. Then ask and answer about their arrangements for the picnic * Suggestion identify the clothes or food in the picture:
    * Do picture a as model:
    * Do picture a as model
    A: ||What are they going to do?|| B: ||They are going to take a camera||. 4. Listen and tick:
    III. PRESENTATION 4. Listen and tick Look in task 4 and identify the activities in each picture * Suggestion identify the activities in picture 1:

    1. Picture a : ||playing volleyball|| Picture b: ||playing badmintion|| Suggestion identify the activities in picture 2:

    2. Picture a: ||flying kites || Picture b: ||visiting the zoo|| Suggestion identify the activities in picture 3:

    3. Picture a: ||buying fruit and sweet|| Picture b: ||buying some drink|| * Listen and tick:
    * Talk about the content of listening:
    1. A: What are we going to do on Saturday? B: We`re going to play badminton. A: Good ideal! 2. A: What are you going to do on Sunday? B: We`re going to fly kites. A: No. It`s not good ideal. Let`s go to the zoo. B: All right. Let`s go together 3. A: What are you going to do on Friday? B: I`m going to buy some fruit and sweet for picnic. A: Great ideal! IV. END LESSON
    Homework:
    - Consolidate the content of the lesson. - Learn new words, sentence patterns by heart and write each one 2 lines. - Do exercise in workbook. - Prepare next lesson: UNIT 19/Lesson 2 Homework The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓