Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 1. A day in the life of

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 10h:15' 16-07-2015
    Dung lượng: 971.8 KB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    UNIT 1 A DAY IN A LIFE OF… (LESSON D: WRITING) I. VOCABULARY
    1. Vocabulary:
    1. Vocabulary 1. take off (v) 2. fasten (v) 3. seat-belt (n) 4. announce (v) 5. air- hostess (n) 6. land (v) cất cánh thắt, buộc đai an toàn thông báo nữ tiếp viên hàng không hạ cánh 2. Match these words with their meanings:
    2. Match these words with their meanings 1. take off 2. fasten 3. seat-belt 4. announce 5. air- hostess 6. land thông báo đai an toàn nữ tiếp viên hàng không hạ cánh cất cánh thắt, buộc 3. Formula:
    3. Formula Work in pairs. Read the passage in the book and find all the verbs that are used in past simple and the connectors (time expressions) in the story. Simple past Regular verb land landed stare stared announce announced Irregular verb take took begin began 4. Past simple:
    The verbs that are used in past simple 4. Past simple II. WRITING
    1. Plane incident:
    1. Plane incident a. The connectors on that day, on time, at first, then, then. b. Work in groups. Identify the events, the climax, and the conclusion of the story. Then report your results. Plance incident :
    The events: got on plane, plane took off, hostesses were just beginning to serve lunch when plane began to shake, plane seemed to dip, people screamed in panic. The climax: we thought we had only minutes to live. The conclusion: the pilot announced that everything was all right, we landed safely. 2. Example:
    Example: Last year , I spent my summer holidays at seaside town. 3. Build up narrative :
    Use the prompts below to build up a narrative about a hotel fire. Last year/ I / spend / summer holidays / a seaside town. / the hotel / be modern / comfortable. I have wonderful holiday until fire. It / be / Saturday evening / and / everybody / be / the discotheque / ground floor. It / be / crowded /with people. They / dance / and/ sing happily./ Suddenly / we smell / smoke. / Then / black smoke /begin/ fill the room. / Everybody/ start / scream / in panic. / People/ run toward / fire exists. / One door / be / block. / Many people / begin /cough / choke. Then / just as we / think / we / have / only / minutes / live, fire brigade / arrive .Firemen / fight / their way / into / room / and soon / everyone / be / safely out of the building. / Luckily / nobody / be / seriously hurt. / It / be / most frightening experience / my life. was Build up narrative:

    3. Build up narrative
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓