Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 3. Ways of socialising

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 14h:27' 17-07-2015
    Dung lượng: 9.3 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Coverpage:
    UNIT 3: WAYS OF SOCIALISING LESSON C: LISTENING 2 II. WHILE YOU LISTEN
    1. Task 1: Listen to Linda Cupple talk and decide whether the statements are true ( T) or false (F):
    II. WHILE YOU LISTEN 1. Task 1: Listen to Linda Cupple talk and decide whether the statements are true ( T) or false (F) 1. The telephone often causes arguments between members of the family. 2. A reasonable length of time for a call is the main problem. 3.Ten minutes is a reasonable length of time for a call. 4.Young people should not receive a call at dinner time. 5.Young people often call their friends at night. 6.You can’t your friends at any time even when you have a separate telephone. * Suggested True – False Statements:

    1. The telephone often causes arguments between members of the family.
    2. A reasonable length of time for a call is the main problem
    3.Ten minutes is a reasonable length of time for a call.
    4.Young people should not receive a call at dinner time.
    5.Young people often call their friends at night.
    6.You can’t your friends at any time even when you have a separate telephone.
    2. Task 2. Listen again and fill the missing words:
    II. WHILE YOU LISTEN 2. Task 2: Listen to part of Ms Linda Cupple’s talk again and write the missing words. Calling hours should be (1)....upon. If your parents object to your leaving the dinner table to take calls, tell your friends (2) ....calling at that hour; if someone does phone, ask him to call back, or offer to call him when dinner ‘s over. A serious calling problem is calling very late at night, or very early in the morning. This (3)..... mistake is made mostly by young people who consider 10 or 11 p.m., when a lot of tired (4)....are happily sleep , the shank of the evening. So please tell your friends not to call after ten o’clock .The shock of (5)..... out of a sound sleep and the fright of that instant thought –"There’s an accident”- are enough to give your parents a (6)....attack. Weekend morning calls aren’t so startling, but it’s the one time your parents sleep late. If your mother and father , out of (7)...., have installed a separate phone for you, remember that you’re still a member of family. So try (8).....to your family’s regulations. * Suggested write the missing words.:

    III. AFTER YOU LISTEN
    1. Listen again. Summarize Ms Linda Cupple’s talk, beginning with:
    In this talk Ms Linda Cupple gives us some pieces of advice on how to use the telephone in the family. 1. The one is to work out a reasonable…………….. length of time for a call which is about ten minutes 2. The othter is the calling hours……………....... the time which is not suitable for calling is at dinner time, late at night, early in the morning, in the weekend morning. 2. Let watch a short film: Communication in a society:
    Let watch a short film: Communication in a society IV. HOMEWORK
    1. Homework:
    - Do exercise in the workbook - Prepare for the next lesson: Ways of socializing (D- Writing) 2. The end:
    Thank you for your attention!
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓