Chào mừng quý vị đến với website của ...
Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.
Units 1 - 2. Review
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn: Bạch Kim
Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
Ngày gửi: 14h:57' 23-11-2021
Dung lượng: 6.4 MB
Số lượt tải: 0
Nguồn: Bạch Kim
Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
Ngày gửi: 14h:57' 23-11-2021
Dung lượng: 6.4 MB
Số lượt tải: 0
Số lượt thích:
0 người
UNITS 1 - 2. REVIEW
Ảnh
Trang bìa
Trang bìa
Ảnh
UNITS 1 - 2 REVIEW
Introduction
1. Objectives
Ảnh
Hình vẽ
By the end of this lesson, students will have reviewed: - Unit 1-2 vocabulary, language use, and content concepts. - Practice ask and answer about things students want or like - Do the tasks in the student book
2. Review: Unit 1- Unit 2
Hình vẽ
Ảnh
Hình vẽ
Ảnh
- Unit 1. Stories
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
crown, king, queen, prince, princess, frog, friend
Hình vẽ
Hình vẽ
Stentence pattern: I want + N. Example: I want a crown.
Hình vẽ
Hình vẽ
Know more vocabulary Practice doing tasks
- Unit 2. I like food
Hình vẽ
Hình vẽ
Bananas, bread, chicken, cookies, milk, noodles, orange juice, rice, water
Hình vẽ
Hình vẽ
Do you like [bananas]? I like [bananas]. I don't like [bread].
Hình vẽ
Hình vẽ
Know more vocabulary Practice doing tasks
Hình vẽ
Activity 1. Game
1. Work with a partner. Make the counter
1. Work with a partner. Make the counter.
Hình vẽ
Blue = 1 space
Hình vẽ
Yellow = 2 spaces
Hình vẽ
2. Game guide
- Toss the counter. + If it show blue side, you move 1 space. + If it show yellow side, you move 2 spaces. - Students how both the student's and your partner pieces must be placed on the word Start before the game can begin. - Move your playing piece one or two spaces forward and ask your partner a question based on what you see. - Take turn until you reach the work Finish.
Hình vẽ
For example: Student A: Do you like rice? Student B: Yes, I like rice. No, I don't like rice. or Student A: Do you like water? Student B: Yes, I like water. No, I don't like water.
2. Game guide
3. Let's play
3. Let's play
Ảnh
Activity 2. Read and look. Circle the correct pictures.
1. Look at the pictures and call out the people and things
1. Look at the pictures and call out the people and things
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Look and read the words
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Look and read the words
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
3. Circle the correct pictures.
3. Circle the correct pictures.
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Number 1
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Number 2
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
- Number 3
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
- Number 4
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Activity 3. Look and write
1. Look and call out the people and things
1. Look and call out the people and things
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Write the letters
2. Write the letters
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Picture 1
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
ki||n||g
- Picture 2
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
happ||y||
- Picture 3
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
||b||ananas
- Picture 4
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
mil||k||
Activity 4. Look and read. Draw lines.
1. Look and read
1. Look and read
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Draw lines to match the picture with suitable sentence.
Bài kiểm tra tổng hợp
I like noodles. - I want a crown. - It's a frog.
2. Draw lines to match the picture with suitable sentence.
Activity 5. Count and write.
1. Look and describe the pictures
Hình vẽ
Ảnh
- The picture shows cookies, bananas, squares and circles in different colors. - Our task is to count the number of silver circles, gold squares, yellow bananas, brown cookies.
1. Look and describe the pictures
2. Count and write
____ silver circles
____ gold squares
____ yellow bananas
_____ brown cookies
2. Count and write
Hình vẽ
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Consolidate
1. Homework
Ảnh
Hình vẽ
- Review: Unit 1-2 vocabulary, language use, and content concepts. - Do exercises in the workbook. - Prepare: Unit 3. Clothes. Lesson 1. Opener - Vocabulary
2. Goodbye
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Trang bìa
Trang bìa
Ảnh
UNITS 1 - 2 REVIEW
Introduction
1. Objectives
Ảnh
Hình vẽ
By the end of this lesson, students will have reviewed: - Unit 1-2 vocabulary, language use, and content concepts. - Practice ask and answer about things students want or like - Do the tasks in the student book
2. Review: Unit 1- Unit 2
Hình vẽ
Ảnh
Hình vẽ
Ảnh
- Unit 1. Stories
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
crown, king, queen, prince, princess, frog, friend
Hình vẽ
Hình vẽ
Stentence pattern: I want + N. Example: I want a crown.
Hình vẽ
Hình vẽ
Know more vocabulary Practice doing tasks
- Unit 2. I like food
Hình vẽ
Hình vẽ
Bananas, bread, chicken, cookies, milk, noodles, orange juice, rice, water
Hình vẽ
Hình vẽ
Do you like [bananas]? I like [bananas]. I don't like [bread].
Hình vẽ
Hình vẽ
Know more vocabulary Practice doing tasks
Hình vẽ
Activity 1. Game
1. Work with a partner. Make the counter
1. Work with a partner. Make the counter.
Hình vẽ
Blue = 1 space
Hình vẽ
Yellow = 2 spaces
Hình vẽ
2. Game guide
- Toss the counter. + If it show blue side, you move 1 space. + If it show yellow side, you move 2 spaces. - Students how both the student's and your partner pieces must be placed on the word Start before the game can begin. - Move your playing piece one or two spaces forward and ask your partner a question based on what you see. - Take turn until you reach the work Finish.
Hình vẽ
For example: Student A: Do you like rice? Student B: Yes, I like rice. No, I don't like rice. or Student A: Do you like water? Student B: Yes, I like water. No, I don't like water.
2. Game guide
3. Let's play
3. Let's play
Ảnh
Activity 2. Read and look. Circle the correct pictures.
1. Look at the pictures and call out the people and things
1. Look at the pictures and call out the people and things
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Look and read the words
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Look and read the words
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
3. Circle the correct pictures.
3. Circle the correct pictures.
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Number 1
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Number 2
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
- Number 3
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
- Number 4
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Activity 3. Look and write
1. Look and call out the people and things
1. Look and call out the people and things
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Write the letters
2. Write the letters
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
- Picture 1
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
ki||n||g
- Picture 2
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
happ||y||
- Picture 3
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
||b||ananas
- Picture 4
Hình vẽ
Ảnh
Bài tập kéo thả chữ
mil||k||
Activity 4. Look and read. Draw lines.
1. Look and read
1. Look and read
Ảnh
Ảnh
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
2. Draw lines to match the picture with suitable sentence.
Bài kiểm tra tổng hợp
I like noodles. - I want a crown. - It's a frog.
2. Draw lines to match the picture with suitable sentence.
Activity 5. Count and write.
1. Look and describe the pictures
Hình vẽ
Ảnh
- The picture shows cookies, bananas, squares and circles in different colors. - Our task is to count the number of silver circles, gold squares, yellow bananas, brown cookies.
1. Look and describe the pictures
2. Count and write
____ silver circles
____ gold squares
____ yellow bananas
_____ brown cookies
2. Count and write
Hình vẽ
Ảnh
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Hình vẽ
Consolidate
1. Homework
Ảnh
Hình vẽ
- Review: Unit 1-2 vocabulary, language use, and content concepts. - Do exercises in the workbook. - Prepare: Unit 3. Clothes. Lesson 1. Opener - Vocabulary
2. Goodbye
Ảnh
Ảnh
 
↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT ↓
Các ý kiến mới nhất