Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 11: My daily activies

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Ngô Văn Chinh (trang riêng)
    Ngày gửi: 10h:04' 26-05-2015
    Dung lượng: 5.8 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Unit 11: My Daily Activities Lesson 3 (1-4) I. VOCABULARY
    1. New words:
    Get up: thức dậy Go to school: đến trường Go to bed: đi ngủ Have lunch: ăn trưa Have breafast: ăn sáng Have dinner: ăn tối Watch TV: Xem ti vi 1. New words I. VOCABULARY 2. Checking vocabulary: matching:
    II. PRESENTATION
    1. Listen and repeat:
    II. PRESENTATION 1. Listen and repeat Identify the characters in the picture and what they are doing.

    Linda: What time do you go to school, Peter?

    Peter: At seven o’clock. What time is it now?

    Linda: It’s seven five.

    Peter: Oh, dear! I’m late.

    * Listen to the dialogue and repeat each line of the dialogue:

    Linda: What time do you go to school, Peter?

    Peter: At seven o’clock. What time is it now?

    Linda: It’s seven five.

    Peter: Oh, dear! I’m late.

    * Listen and repeat and explain new the grammar:

    Linda: What time do you go to school, Peter?

    Peter: At seven o’clock. What time is it now?

    Linda: It’s seven five.

    Peter: Oh, dear! I’m late.

    * Model sentence:
    A: What time do you hoạt động? B: At giờ A: What time do you go to school ? B: At seven o’clock. 2. Look and say:
    II. PRESENTATION 2. Look and say get up six fifteen * Read all words:
    * Work in pairs: practice asking and answering the questions about the time of daily activities:
    Picture a:

    A: What time do you ||get up||? B: At ||six fifteen||. Picture a Picture b:

    A: What time do you || have breakfast||? B: At ||six thirty||. Picture b Picture c:

    A: What time do you ||go to school||? B: At ||seven o’clock||. Picture c Picture d:

    A: What time do you ||have lunch||? B: At ||eleven thirty||. Picture d Picture e:

    A: What time do you ||watch TV||? B: At ||eight ten||. Picture e Picture f:

    A: What time do you ||go to bed||? B: At ||nine thirty||. Picture d 3. Write:
    II. PRESENTATION 3. Write Look at the picture and identify the characters and the activities of them. * Suggestion identify the activities of Mary:
    * Do the tasks: write the missing letter to complete the sentences:
    * Do the tasks: write the missing letter to complete the sentences Mary______________________. She(1)_____________________. She(2)_____________________. She(3)_____________________. gets up 6.00 (o`clock) * Suggestion write the missing letter to complete the sentences:
    * Suggestion write the missing letter to complete the sentences
    She(1) ||has breakfast at six forty|| . She(2) ||goes to school at seven thirty||. She(3) ||goes to bed at nine forty-five||. 4. Let’s chant:
    II. PRESENTATION 4. Let’s chant Listen and learn to sing the chant It’s eight. It’s eight. Time to go to school. Go to school, go to school It’s ten. It’s ten. Time to go to bed. Go to bed, go to bed. * Listen again and repeat line by line.:
    * Listen again and repeat line by line. It’s eight. It’s eight. Time to go to school. Go to school, go to school It’s ten. It’s ten. Time to go to bed. Go to bed, go to bed. * Listen again to sing the whole chant.:
    * Listen again to sing the whole chant. It’s eight. It’s eight. Time to go to school. Go to school, go to school It’s ten. It’s ten. Time to go to bed. Go to bed, go to bed. III. END LESSON
    Homework:
    Learn vocabulary, model sentence. Do exercises C,D / pages 57, 58 in workbook. - Prepare unit 12 ( lesson 1 / pages 12,13 ) - Write new words ( 2 lines ) The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓