Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 11. Our greener world. Lesson 6. Skills 2

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Soạn thảo trực tuyến
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn/
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 09h:57' 05-04-2017
    Dung lượng: 7.6 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    Unit 11. Our greener world Lesson 6. Skills 2 * INTRODUCE
    Objectives:
    Objectives * By the end of this lesson, students can: - Listen to get specific information about ways to make the school a “green” place. - Write a paragraph about ways to make the school a “green” place. Warm up:
    Warm up: Chatting The 3Rs Club is looking for a new president. Look at the advertisement and elicit the necessary qualities of the club president. * Are you creative? * Do you want our school to be a `green` place? * What will you do if you become the president? * Raise your voice and become our president!!! What will you do if you become the club president? I. LISTENING
    1. Listen and put the words or a number:
    1. Listen and put the words or a number The 3Rs Club is looking for a new president. Listen to two students talking about what they will do if they become the president of the club. Name Class Idea 1 Idea 2 Idea 3 (1) ___________ Encourage students to use the (6) _____ Buy energy (3) ________ Have (4) _______ fairs (5) ___________ Put a (2) ______ bin in every classroom Have a (7) ______ group Organize (8) ______ fairs *Suggested put the words or a number in each blank to complete the table.:
    *Suggested put the words or a number in each blank to complete the table. Name Class Idea 1 Idea 2 Idea 3 (1) ___________ Encourage students to use the (6) ________ Buy energy (3) _____________ Have (4) _______ fairs (5) ___________ Put a (2) _________ bin in every classroom Have a (7) _________ group Organize (8) _________ fairs 6A recycling saving lights book 6E bus gardening uniform 2. Write T (True) or ( Fasle).:
    2. Write T (True) or ( Fasle). 1. Mi thinks they can use the club fund to buy light bulbs for classes. 2. At book fairs, students can swap their new books. 3. Nam thinks that it will be good if students go to school by bus. 4. Students can grow vegetables in the school garden. 5. Used uniforms can be exchanged at uniform fairs. Statements. T F F F T F T II. WRITING
    * Study Skill- Writing:
    * Study Skill- Writing Connectors are phrases or words used to link one idea to another. There are many kinds of connectors. Firstly, secondly, next, then, finally, etc… are used to show a sequence. 3. Interview a classmate:
    3. Interview a classmate. Ask him/ her what three things he/she will do if he/ she becomes the president of the 3Rs club. Take note below. Name: _______. Idea 1: ______________________________________. Idea 2: ______________________________________. Idea 3: ______________________________________. *Suggested task 3:
    Name: _______. Idea 1: ______________________________________. Idea 2: ______________________________________. Idea 3: ______________________________________. Tom Linda Tom Put a recycling bin in every classroom Used uniforms can be exchanged at uniform fairs Encourage students to use the bus. *Suggested task 3 4. Write about your classmate’s ideas in 3. :
    4. Write about your classmate’s ideas in 3. Do you think your classmate will be a good club president. 1. His / her name and class. 2. Idea 1 explaination/ examples 3. Idea 2 explaination/ examples 4. Idea 3 explaination/ examples 5. Will he/ she be a good club president? * THE END
    1. Homework:
    Home work Complete the writing. Do exercise in workbook. Prepare : looking back and project 2. The end:
    Thanks for your attention Good bye. See you again!
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓