Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 11. Our greener world. Lesson 4. Communication

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Soạn thảo trực tuyến
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn/
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 10h:39' 20-03-2017
    Dung lượng: 5.5 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    UNIT 11. OUR GREENER WORLD Lesson 4. Communication * INTRODUCE
    1. Objectives:
    2. Check the previous lesson:
    a. Complete the Conditional Sentences Type I.
    b. Choose the correct form:
    b. Choose the correct form
    I. PRESENTATION
    * Extra vocabulary:
    * Extra vocabulary Do a survey: Ask people questions in order to find out about their opinions or behaviour. Recycling bin: a container for waste that will be recycled, for example, paper or glass. Wrap: cover or surround something with paper, cloth or other material. Be in need: not have enough food, money, clothes, etc… Breeze: a light and pleasant wind. Invite: formally ask somebody formally to go somewhere or do something. II. PRACTICE
    1. The three Rs Club in your school is doing a survey on how to “green” the students are. Help them answer the following questions.:
    1. The three Rs Club in your school is doing a survey on how to “green” the students are. Help them answer the following questions. Compare your answers with those on page 57 and count the points * Answer the questions by choosing A, B or C.:
    Answer the questions by choosing A, B or C. Number 1:
    1. If you find a beautiful old glass, you will... A. throw it away because you don`t need it. B. decorate it to make a flower vase. C. use it to keep pencils in. Number 2:
    2. If you have a sheet of paper how often will you write on both sides? A. Sometimes. B. Never. C. Always. Number 3:
    3. When you finish a can of cola, you will.... A. throw it on the road. B. put it in the recycling bin. C. throw it in the nearest bin. Number 4:
    4. If you bring your lunch to school, you will... A. take food wrapped in a lot of packaging. B. put the food in a reusable box. C. wrap the food in a plastic bag. Number 5:
    5. If you have a lot of clothes, how often will you give them to those in need? A. Sometimes. B. Never. C. Always. Number 6:
    6. If it is hot in your room, you will... A. open the fridge and stand in front of it. B. go outside and enjoy the breeze. C. turn on both the fan and the air conditioner. Number 7:
    7. When you go out of the bedroom, you will... A. turn of your computer and all the lights. B. turn off the lights. C. leave the computer and the lights on. Number 8:
    8. If you are invited to a birthday party one kilometre from your house, you will... A. walk there. B. ask your parent to drive you there. C. cycle there. * Compare your answers :
    Compare your answers with those on page 57 and count the points. Answers: Q1: A (0) B (2) C(2) Q2: A (1) B (0) C(2) Q3: A (0) B (2) C(1) Q4: A (0) B (2) C(0) Q5: A (1) B (0) C(2) Q6: A (0) B (2) C(0) Q7: A (2) B (1) C(0) Q8: A (2) B (0) C(2) 14 - 16 points: You`re `green`! 10 - 14 points: Try to be `green`! 1 - 5 points: You aren`t `green` at all! 2. Interview a classmate. Compare his/ her answers with yours. How many different answers have you got?:
    2. Interview a classmate. Compare his/ her answers with yours. How many different answers have you got? 3. Work in groups:
    3. Work in groups Think of two more questions to add to the survey. - Share your group’s question with the class. Vote for the best questions. * THE END
    1. Homework:
    Homework - Review the conditional sentence type 1. - Learn extra vocabulary - Do exercise in workbook. - Prepare Skills 1 2. The end:
    Thank you for attendance Good bye. See you again!
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓