Tài nguyên dạy học

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website của ...

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    Unit 11: What is the matter with you?

    Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Soạn thảo trực tuyến
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: http://soanbai.violet.vn
    Người gửi: Thư viện tham khảo (trang riêng)
    Ngày gửi: 16h:31' 16-05-2016
    Dung lượng: 4.9 MB
    Số lượt tải: 0
    Số lượt thích: 0 người
    Ngô Văn Chinh - Huyện Đông Anh - Hà Nội
    Trang bìa
    Trang bìa:
    I. VOCABULARY
    1. Old lesson: Listen and read the poem:
    We have Two eyes to see The shun appear Above the sea We have Two ears to hear Music and sounds Loud and clear We have Two strong arms To plant trees On our farms 2. Objectives:
    Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Ask and answer questions about someone’s treatment - Read a information and listen to dialouge, speaking... - Develop speaking and listening skills. 3. Vocabulary:
    I. VOCABULARY 3. Vocabulary take a rest: nghỉ ngơi drink cold water: uống nước lạnh drink hot milk: uống sữa nóng eat sweets: ăn đồ ngọt use some eye drops: sử dụng thuốc nhỏ mắt carry heavy things: mang đồ vật nặng should: nên shouldn`t: không nên * Checking vocabulary: matching:
    * Checking vocabulary: matching II. PRESENTATION
    1. Look, listen and repeat :
    II. PRESENTATION 1. Look, listen and repeat Look at the pictures in page 10 and read the context sentence. * Set the context:
    * Set the context: You are going to hear "Nam has got a sore throat. He is talking to Mai". * Listen and read the lines in each picture:
    * Listen and read the lines in each picture Nam has got a sore throat. He is talking to Mai 2. Point, ask and answer:
    II. PRESENTATION 2. Point, ask and answer You are going to practice talking about someone’s treatment I` ve got a/an ___________. You should__________ You shouldn`t__________ * Model the structures:
    * Model the structures A: I have a/an ____________. B: You should/ shouldn`t_____________ A: I`ve got a sore throat B: you should see the doctor A: I`ve got a sore throat B: you shouldn`t eat ice-cream * Practise: ask and answer questions about someone’s treatment:
    * Practise: ask and answer questions about someone’s treatment Picture a:

    Picture b:

    Picture c:

    Picture d:

    Picture e:

    Picture f:

    3. Read the passage and do the tasks:
    II. PRESENTATION 3. Read the passage and do the tasks 1. Wash your hands: before having meals, after using toilet, after play with pets 2. Keep your nails short and clean. 3. Brush your teeth twice a day. 4. Take a shower every day. 5. Do morning exercise regularly. 6. Eat heathy foods. a. Do task 1: Number the pictures to match right tips:
    a. Do task 1: Number the pictures to match right tips * Suggestion number the pictures to match right tips:
    1 2 3 4 5 6 b. Do task 2: tick Yes or No:
    b. Do task 2: tick Yes or No 1. You should wash your hands before breakfast, lunch and dinner 2. You should brush your teeth only once a day 3. You should take a shower twice a week 4. You should do morning exercise regularly 5. You should eat heathly foods * Suggestion tick Yes or No:
    1. You should wash your hands before breakfast, lunch and dinner 2. You should brush your teeth only once a day 3. You should take a shower twice a week 4. You should do morning exercise regularly 5. You should eat heathly foods 4. Write :
    II. PRESENTATION 4. Write Look at the pictures on page 12. Read the guide & follow the model message * Write message:
    Tony stomachache should I do you Hoa Hoa stomachache see the doctor drink cold water you`ll get well soon Tony 5. Fun time:
    II. PRESENTATION 5. Fun time Make a class survey. Then report orally III. THE END
    1. Homework:
    Learn new words and model. Do exercise E in the workbook. Make a class survey: "Who is the heathiest in our class?" Prepare next period: Unit 12. Our free - time activities. Lesson 1 (1-4) 2. The end:
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓